::Snow Pink::
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to Nadia Iskandar super awesome blog. Hope you enjoy reading :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Nadia Iskandar
Re-Edited By: Nadia Iskandar
Others:   

My Song!

"


The Moment with LOVED ♥

Hello semua. Harini saya keluar berbuka bersama Haznan dan kawan-kawan kat Bukit Bintang. Dah sekali jalan tu, shopping sekali lah kan. Heee. Nampak tak girl yg pakai tudung coklat tu? Tu kawan saya, even baru kenal tp mcm dh lama kenal. Nama dia Balkis, comelkan dia? Huu comel mcm saya lah :D
Kami berbuka sama-sama, saya sayang mereka dua ni. Actually ramai lagi, tp semua tknk bergambar. Apa boleh buat. Saya rindu saat bersama mereka ni. Sayang Haznan, Balkis, Aiman, Abby, Zulfitri, Khidir and friend, Hazim, Wan and gang.. Thanks make my day happy :)